Winkelwagen 0
 

Veelgestelde vragen - FAQ

Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen, en de antwoorden daarop.
Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Snel iets nodig van Yachtsupplier? Volg deze stappen:

  1. Zoek uw product via de zoekfunctie of assortimentsknoppen.
  2. Voeg het toe aan uw winkelmandje.
  3. Ga naar 'bestelling betalen' en reken af

Op een werkdag voor 15 uur besteld? Dan hebt u het morgen al thuis. 
Besteld in het weekend? Dinsdag hebt u uw bestelling thuis!

Nee, u heeft geen account nodig! Maar, het is wel aangeraden om een account aan te maken.

Uw gegevens blijven bewaard in uw account zodat u deze bij een volgende bestelling niet opnieuw moet invoeren.
Ook blijft uw bestelhistorie zichtbaar in uw account.

Absoluut! Wij van Yachtsupplier hebben een ruime kennis en vakmanschap.
Aarzel niet om uw vraag te stellen door te bellen naar 0511-233013 of een mail te sturen naar info@yachtsupplier.nl.

Contacteer gerust onze klantendienst door te bellen naar 0511-233013 of te mailen naar info@yachtsupplier.nl.

Dan helpen we u zoeken naar uw product, of een andere passende oplossing!

U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen via 'mijn account' bovenaan de website.

Aan de linkerkant ziet u het kopje 'mijn bestellingen'. Door hierop te klikken, kunt u de status van uw bestelling bekijken.

De bestelbevestiging ontvangt u gemiddeld binnen 10 minuten na betaling in uw inbox.

Hebt u geen bestelbevestiging ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via: 0511-233013.

Ja, dat kan zeker! Via de webshop kunt u makkelijk een account aanmaken. Voer hier uw btw-nummer in en neem daarna telefonisch (0511-233013) of via mail (info@yachtsupplier.nl) contact met ons op.

Wij nemen de laatste aanvullende gegevens met u door. Na activering van uw account kunt u zakelijk bestellen via de webshop.

Als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, is dit in veel gevallen nog mogelijk.

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0511-233013.

Als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, is dit in veel gevallen nog mogelijk.

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0511-233013.

U kan uw leveringsadres nog wijzigen totdat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice door te bellen naar 0511-233013.

Deze wordt dan teruggestort op uw rekening! De terugstorting gebeurt via Mollie.

Bij Yachtsupplier heeft u de volgende betaalmogelijkheden:

  • Bancontact
  • Kredietkaart
  • Paypal
  • Klarna Pay Later
  • KBC/CBC
  • Belfius
  • iDeal
  • Giropay

Tijdens het afrekenen kiest u uw betaalwijze.

Wanneer er zich een betalingsprobleem voordoet, is het raadzaam om eerst te controleren of er daadwerkelijk een bedrag van uw rekening is afgeschreven.
Indien er geen afschrijving heeft plaatsgevonden, kunt u de bestelling opnieuw plaatsen.
Mocht u echter hulp nodig hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantendienst: 0511-233013.

Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling te betalen via overschrijving.

Onze webshop is voorzien van een SSL-certificaat om ervoor te zorgen dat alle betalingsgegevens die u ons verstrekt, veilig worden overgedragen via het internet.
Een SSL-certificaat versleutelt de informatie die tussen uw browser en onze website wordt uitgewisseld, waardoor het voor kwaadwillende partijen vrijwel onmogelijk is om deze gegevens te onderscheppen en te lezen.

Bestelt u tussen maandag en vrijdag voor 15:00 uur? Dan ontvangt u de volgende dag nog uw bestelling.
Bij weekendbestellingen kunt u uw bestelling gewoonlijk op dinsdag in huis verwachten.

U kunt ervoor kiezen om uw pakje gewoon bij u thuis te laten leveren door DPD. Ook is het mogelijk om uw pakje op te halen bij een DPD afhaalpunt.
Bij het kiezen van uw leveringsmethode kunt u een DPD afhaalpunt selecteren bij u in de buurt.

Ja dit kan. Zodra u uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u een track-and-trace link via de mail.
Hierin kunt u de bestelling volgen, en weet u dus wanneer uw bestelling geleverd wordt.

Voor zware en lengtezending gelden aparte verzendkosten. Dit is van toepassing op bijvoorbeeld ankerkettingen.
Wanneer uw bestelling langer is dan 175cm dient deze verzonden te worden middels lengtezending.
Meer informatie over gewichts-en lengtezending vindt u hier.

Als u bij de levering niet thuis bent, en er geen instructies gegeven zijn voor een andere leveringsplaats wordt uw pakje geleverd in de dichtstbijzijnde DPD afhaalpunt.
Hierover wordt u dan bericht via uw opgegeven e-mailadres.

U kunt kiezen voor een DPD afhaalpunt door de volgende stappen te volgen:

  • Kies bij de afrekenpagina voor ‘Leveren bij een DPD-punt’
  • Selecteer in het menu dat opent een afhaalpunt bij u in de buurt.
  • Wanneer uw pakje is afgeleverd bij het afhaalpunt kunt u uw pakje ophalen.

Neem een geldig legitimatiebewijs en ophaalbewijs mee als u het pakje komt ophalen.

Bij Yachtsupplier kunt u gemakkelijk uw producten terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden.
U betaalt hiervoor enkel de verzendkosten.

U kunt gemakkelijk uw product terugsturen door gebruik te maken van ons handige retourportaal.

Wanneer u een beschadigd of defect product hebt ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantendienst.
Samen wordt er dan gekeken naar een passende oplossing.
U kunt contact opnemen door te bellen naar 0511-233013 of te mailen naar info@yachtsupplier.nl.

Producten die verzonden zijn met gewichts- of lengtezending kunnen niet teruggestuurd worden via het retourportaal. Deze dient u zelf retour sturen.

Bij het terugsturen van een product zijn er enkele voorwaarden waar u aan moet voldoen:

  • Het pakket moet stevig en goed beschermd ingepakt zijn
  • Verpak het pakket net zoals het bij u is geleverd. Dit betekent dat als het met bubbeltjesplastic is geleverd, u het ook weer in bubbeltjesplastic terugstuurt. Als iets in een plastic beschermhoes zit, wordt verwacht dat u het ook in de plastic beschermhoes terugstuurt.
  • Gebruik nooit ducttape om de doos dicht te plakken.
  • Gelieve de pakbon mee terug te sturen
  • Pakbon verloren? Vermeld het bestelnummer duidelijk zodat we kunnen zien van wie het pakket terugkomt
  • Terugbetalingen gebeuren via Mollie.

Als u geen gebruik maakt van het retourportaal, stuur dan uw pakket terug naar het volgende adres:

Yachtsupplier

T.a.v. Retouren

Doorvaart 4

9101 RE Dokkum

Nederland


Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?

Copyright © 2024 Yachtsupplier